W rankingu zorganizowanym przez Fundację na Rzecz Reputacji Marki „Premium Brand” Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa zajęła wysokie miejsce! To wielki zaszczyt dla tej śląskiej uczelni z roku na rok poprawiającej i tak wysoką jakość swojego nauczania.
Fundacja organizuje co roku ranking uczelni, wyznaczając takie kategorie jak Renoma (prestiżowa uczelnia), Referencja (uczelnia, którą można polecić), Atmosfera medialna (ewentualna obecność "złego” szumu w mediach), CSR (uczelnia biorąca pod uwagę dobro społeczeństwa) i Perspektywa zawodowa (po tej uczelni łatwo znaleźć pracę). Na podstawie uzyskanych w poszczególnych kategoriach wyników oblicza się wskaźnik reputacji, w skali od 1 do 100. Decyduje on o ewentualnym nadaniu tytułów Marki wysokiej reputacji Premium Brand.W generalnym rankingu uczelni niepublicznych mogących nadawać tytuł magistra, GWSH zajęła aż 9 miejsce z wynikiem 80 punktów i, co za tym idzie, tytuł Marki wysokiej reputacji. Daje jej to pierwszą lokatę wśród śląskich uczelni niepublicznych. W kategorii CSR była najwyżej, bo na 2 miejscu, w pozostałych na 9 (renoma), 8 (referencje), 10 (atmosfera medialna) i 12 (perspektywa zawodowa).