Komunikacja kreatywna to specjalność dla osób kreatywnych, chcących rozwiązywać problemy naukowe w sposób twórczy.
Przygotowujemy specjalistów, którzy zrealizują atrakcyjną i skuteczną kampanię reklamową w mediach elektronicznych dla organizacji/firmy, stworzą popularny blog czy fanpage, przygotują publikację wzbogaconą o materiały wizualne, jednocześnie będą dysponować odpowiednimi umiejętnościami do komunikowania się w sytuacjach biznesowych. Absolwenci tej specjalności sprawdzą się jako pracownicy agencji reklamowych i PR, copywriterzy, mediaplanerzy, niezależni blogerzy, redaktorzy w mediach i wydawnictwach.Podczas studiów, w ramach warsztatów i realizowanych z podmiotami zewnętrznymi projektów:• poprowadzisz blog, fanpage,• zaprojektujesz publikację,• stworzysz teksty użytkowe na potrzeby konkretnych projektów.Przygotowujemy do pracy:• w agencjach marketingowych,• w agencjach Public Relations,• w instytucjach związanych z kulturą,• w mediach elektronicznych,• w wydawnictwach multimedialnych.Filologia polska w naszej Akademii to interdyscyplinarne studia humanistyczne. W trakcie nauki będziesz uczestniczyć w ćwiczeniach, warsztatach i projektach właściwych dla wybranej przez Ciebie specjalności. Studia przygotują Cię do pracy w charakterze krytyka kultury, redaktora, copywritera, pracownika agencji reklamowej, public relations, mediów czy instytucji związanych z kulturą. Możesz również piastować funkcje strategów komunikacyjnych w korporacjach, firmach brandingowych, a także zostać pracownikiem wydawnictw – również tych nastawionych na publikacje multimedialne. • Zdobędziesz umiejętność komunikowania kreatywnego. Dowiesz się, w jaki sposób za pomocą słowa i obrazu stworzyć profesjonalny przekaz reklamowy, marketingowy, medialny.• Rozwiniesz swoją wiedzę o reklamie i nowych mediach.• Udoskonalisz umiejętność autoprezentacji i poznasz zasady savoir-vivre’u w biznesie.• Dowiesz się, jakie komunikaty mają szanse na dotarcie do klienta i jak skutecznie oddziaływać na odbiorcę.• Nauczysz się pisać krytyczne teksty dotyczące kultury współczesnej.• Nauczysz się wykorzystywać potencjał grupy oraz rozwiązywać sytuacje kryzysowe.W trakcie studiów na kierunku Filologia polska przygotowujemy specjalistów od efektywnej komunikacji: wygadanych, oczytanych i świadomych własnej wartości na rynku pracy.Gorąco zachęcamy do podjęcia studiów na tym kierunku!
Przygotowujemy specjalistów, którzy zrealizują atrakcyjną i skuteczną kampanię reklamową w mediach elektronicznych dla organizacji/firmy, stworzą popularny blog czy fanpage, przygotują publikację wzbogaconą o materiały wizualne, jednocześnie będą dysponować odpowiednimi umiejętnościami do komunikowania się w sytuacjach biznesowych. Absolwenci tej specjalności sprawdzą się jako pracownicy agencji reklamowych i PR, copywriterzy, mediaplanerzy, niezależni blogerzy, redaktorzy w mediach i wydawnictwach.Podczas studiów, w ramach warsztatów i realizowanych z podmiotami zewnętrznymi projektów:• poprowadzisz blog, fanpage,• zaprojektujesz publikację,• stworzysz teksty użytkowe na potrzeby konkretnych projektów.Przygotowujemy do pracy:• w agencjach marketingowych,• w agencjach Public Relations,• w instytucjach związanych z kulturą,• w mediach elektronicznych,• w wydawnictwach multimedialnych.Filologia polska w naszej Akademii to interdyscyplinarne studia humanistyczne. W trakcie nauki będziesz uczestniczyć w ćwiczeniach, warsztatach i projektach właściwych dla wybranej przez Ciebie specjalności. Studia przygotują Cię do pracy w charakterze krytyka kultury, redaktora, copywritera, pracownika agencji reklamowej, public relations, mediów czy instytucji związanych z kulturą. Możesz również piastować funkcje strategów komunikacyjnych w korporacjach, firmach brandingowych, a także zostać pracownikiem wydawnictw – również tych nastawionych na publikacje multimedialne. • Zdobędziesz umiejętność komunikowania kreatywnego. Dowiesz się, w jaki sposób za pomocą słowa i obrazu stworzyć profesjonalny przekaz reklamowy, marketingowy, medialny.• Rozwiniesz swoją wiedzę o reklamie i nowych mediach.• Udoskonalisz umiejętność autoprezentacji i poznasz zasady savoir-vivre’u w biznesie.• Dowiesz się, jakie komunikaty mają szanse na dotarcie do klienta i jak skutecznie oddziaływać na odbiorcę.• Nauczysz się pisać krytyczne teksty dotyczące kultury współczesnej.• Nauczysz się wykorzystywać potencjał grupy oraz rozwiązywać sytuacje kryzysowe.W trakcie studiów na kierunku Filologia polska przygotowujemy specjalistów od efektywnej komunikacji: wygadanych, oczytanych i świadomych własnej wartości na rynku pracy.Gorąco zachęcamy do podjęcia studiów na tym kierunku!