Celem konkursu jest zachęcenie projektantów do poszukiwania nowych znaczeń, odczytywania tradycji na nowo oraz syntezy innowacji i historii w metodach tworzenia. Znakiem konkursu nie bez powodu jest symbol nieskończoności, który symbolizuje tu ciągłość, powtarzalność, budzenie się idei na nowo oraz innowacyjność opartą na tradycji. ReVISION ma także skłaniać do czerpania z elementów tradycji techniki produkcji i łączenia ich z współczesnymi rozwiązaniami. Takie założenia właśnie przyświecają projektantom Mazdy, którzy inspirują się starym, japońskim rzemiosłem (Takumi) wraz z jego rozwiązaniami rękodzielniczymi, stolarskimi i metalurgicznymi. Ich design czerpie także z tradycji kaligrafii i formowania papieru - origami. W konkursie wyodrębnione zostały trzy zadania.
“Człowiek” polega na zaprojektowaniu osobistego środka transportu (MJO - Mobilnej Jednostki Osobistej), służącego do przemieszczania się w terenie miasta. “Przestrzeń” to zaprojektowanie zewnętrznej bryły garażu dla koncepcyjnego samochodu Mazda VISION COUPE. “Znak” to stworzenie logo lub plakatu wyrażającego ideę przedmiotu hand made lub hand touch.
Termin nadsyłania prac to 1 maja 2018 roku (zgłoszenia poprzez stronę Mazda Design. Ogłoszenie wyników będzie miało miejsce 19 maja 2018 r. podczas wystawy w trakcie Łódź Design Festival.