Akademia Trenera
E-marketing
Inwestycje kapitałowe
Marketing Usług
Menadżer HR
Menadżer Produkcji
Nowoczesne Metody Rekrutacji i Oceny Pracowników (AC/DC)
Oligofrenopedagogika
Przygotowanie pedagogiczne
Public Relations
Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem
Zarządzanie Nieruchomościami
Zarządzanie Osiągnięciami Przedsiębiorstwa
Zarządzanie Projektem
Zarządzanie Rozwojem Nowoczesnej Organizacji
Zarządzanie Strategiczne w Biznesie
Zarządzanie w służbie zdrowia

E-MARKETING

Forma zaliczenia

Praca podyplomowa w formie projektu.

Cel

Celem studiów jest kształcenie wysokiej klasy specjalistów z zakresu marketingu internetowego, którzy zdobędą umiejętności skutecznego wykorzystywana narzędzi internetowych oraz wiedzę na temat najnowszych trendów w e-marketingu.

Korzyści

Słuchacze studiów zdobędą praktyczną i specjalistyczną wiedzę w zakresie wdrażania i analizowania kampanii internetowych przy wykorzystaniu najskuteczniejszych narzędzi e-marketingowych, takich jak e-mailing i budowanie własnych baz danych, marketing w wyszukiwarkach czy marketing społecznościowy. Ponadto uczestnicy studiów zapoznają się z najnowszymi trendami panującymi na rynku e-commerce, dowiedzą się, jak budować przyjazne i użyteczne serwisy oraz w jaki sposób prowadzić e-biznes zgodnie z wymogami prawnymi.

Uczestnicy

Studia z zakresu Innowacyjny E-marketing adresowane są do specjalistów ds. marketingu, menedżerów, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli serwisów oraz dla wszystkich tych osób, które chcą wykorzystywać narzędzia e-marketingu w komunikacji z rynkiem.

Program

miesiące nauki 9
liczba godzin 182
liczba zjazdów 10

 

ikonka opinie uczelnie

Opinie o uczelniach - Lista uczelni w Częstochowie