Forma zaliczenia
Praca podyplomowa w formie projektu.
Cel
Celem studiów jest kształcenie wysokiej klasy specjalistów z zakresu marketingu internetowego, którzy zdobędą umiejętności skutecznego wykorzystywana narzędzi internetowych oraz wiedzę na temat najnowszych trendów w e-marketingu.
Korzyści
Słuchacze studiów zdobędą praktyczną i specjalistyczną wiedzę w zakresie wdrażania i analizowania kampanii internetowych przy wykorzystaniu najskuteczniejszych narzędzi e-marketingowych, takich jak e-mailing i budowanie własnych baz danych, marketing w wyszukiwarkach czy marketing społecznościowy. Ponadto uczestnicy studiów zapoznają się z najnowszymi trendami panującymi na rynku e-commerce, dowiedzą się, jak budować przyjazne i użyteczne serwisy oraz w jaki sposób prowadzić e-biznes zgodnie z wymogami prawnymi.
Uczestnicy
Studia z zakresu Innowacyjny E-marketing adresowane są do specjalistów ds. marketingu, menedżerów, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli serwisów oraz dla wszystkich tych osób, które chcą wykorzystywać narzędzia e-marketingu w komunikacji z rynkiem.
Program
miesiące nauki 9
liczba godzin 182
liczba zjazdów 10